- Lisansüstü eğitim sınavlarında başarılı olan ve asil listede yer alıp kayıt hakkı kazanan adayların kayıtları sistem üzerinden online olarak yapılmaktadır.
- Kayıtta, başvuru esnasında sisteme yüklenen belgeler kullanılacağından adaylardan bu aşamada herhangi bir belge talep edilmemektedir.
- Bilgi ve belgelerde eksik ve hata bulunan adayların kaydı yönetmelik uyarınca iptal edilmektedir.
- Kayıt tarihleri enstitünün periyodik ilanlarında yer alan başvuru takviminde yer almaktadır.
- Kayıt sonrası iletişim adreslerine kullanıcı adı ve şifre iletilecek olup bu bilgilerle öğrenci bilgi sistemine giriş yapılabilecektir.
- Ücrete tabi öğrenciler (2. Öğretim Tezli ve Tezsiz Yüksek Lisans öğrencileri ile yabancı uyruklu öğrenciler) in harç bilgisi Enstitü tarafından sisteme tanımlanmaktadır. Ücrete tabi öğrencilerin kaydının kesinleşmesi, öğrencinin belirlenen tarih aralığında Ziraat Bankası’na (Bankamatik, İnternet ve Telefon Bankacılığı İşlemleri aracılığıyla) T. C. Kimlik Numarasıyla harcını yatırmasıyla gerçekleşmektedir. Süresinde harç ücretini yatırmayanların kaydı silinmektedir.
-Yapılan ödemelerde iptal ve iade işlemi yapılmamaktadır. İptal ve iadeler için, sağlanan hizmetin sunulduğu kuruma başvurulması gerekmektedir.
- Kayıt yaptırmayan adayların yerine sonuç listesinde varsa yedek adaylardan sırasına göre kayıt yapılmakta olup, süreç ve bilgilendirme Enstitü web sayfasında ayrı bir duyuru ile paylaşılmaktadır.
- Yabancı uyruklu adaylardan, her eğitim döneminde katkı payı alınmakta olup ücretin miktarı Enstitümüzün periyodik ilanlarında yer almaktadır.
- Kayıt sürecinde yaşanabilecek olası teknik sorunlar için Yardım Masası linkinden destek talep edilebilmektedir. https://yardimmasasi.medeniyet.edu.tr/bridge/
- Yardım Masası linkinden “Öğrenci Destek” Talep formu seçilerek “Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Müdürlüğü’ne” talep ve sorun iletilebilmektedir.