2025-2026 Güz Yarıyılında kayıt yaptıran yeni öğrencilerin intibak başvuruları 10 – 18 Eylül 2025 tarihleri arasında kabul edilecektir.
Yönetmelik uyarınca; öğrencilerin intibak başvurusu, Enstitüye ilk kayıt yaptırdığı dönemde yapılır, sonraki dönem veya yıllarda öğrenciler tarafından yapılacak bu tür başvurular kabul edilmez.
İntibak başvurusu yapacak öğrencilerin, aşağıda belirtilen belgeleri ilan edilen tarihler arasında ayse.kartal@medeniyet.edu.tr mail adresine e-posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir. Bilgi ve belgede eksik/hata bulunması halinde ve süresinde müracaat edilmediğinde başvuru değerlendirmeye alınmaz.
Gerekli Belgeler :
2. Transkript
3. Ders İçerikleri (Sadece intibak talep edilen dersler için)
İntibak Başvuru Takvimi
|
Başvuru Tarihleri |
10 - 18 Eylül 2025 |
|
Başvuruların ilgili Anabilim Dalı Başkanlıklarınca Değerlendirilmesi |
19 – 25 Eylül 2025 |
|
İntibak Değerlendirmelerinin Enstitü Yönetim Kurulu’nca Kararlaştırılması |
29 Eylül 2025 |
|
İntibak Kararlarının Öğrenci Bilgi Sistemine (ÖBS) İşlenmesi |
29 – 30 Eylül 2025 |
*Öğrencilerin intibak talepleri, İstanbul Medeniyet Üniversitesi Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yatay Geçiş ve İntibak Yönergesinin ilgili maddeleri doğrultusunda değerlendirilecek olup Lisansüstü Eğitim Enstitüsü Yatay Geçiş ve İntibak Yönergesi için tıklayınız.