2023-2024 Bahar Dönemi Lisansüstü Eğitim İntibak Başvuruları
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Yarıyılında kayıt yaptıran yeni öğrencilerin intibak başvuruları,
09-15.02.2024 tarihleri arasında yapılacaktır.
-İntibak başvurusu yapan öğrencilerin, kayıtlı olunan programın güz ve bahar döneminde yer alan tüm dersleri dikkate alması ve intibak başvurusunu buna göre yapması gerekmektedir.
-Yönetmelik uyarınca; öğrencilerin intibak başvurusu, enstitüye ilk kayıt yaptırdığı dönemde yapılır, sonraki dönem veya yıllarda öğrenciler tarafından yapılacak bu türden başvurular kabul edilmemektedir.
-İntibak başvurusu yapacak öğrencilerin, Genel Dilekçe Formunu, Transkript ve Ders İçeriğini (Sadece intibakı istenen derslerin içeriği yeterlidir) ayse.kartal@medeniyet.edu.tr adresine yukarıda belirtilen tarih aralığında mail yoluyla ulaştırmaları gerekmektedir. Süresinde gönderilmeyen talepler işleme alınmayacaktır.
İntibak Başvuru Süreci:
İntibak Başvuruları |
09-15.02.2024 |
Başvuruların ilgili Anabilim Dalı Başkanlıklarınca Değerlendirilmesi ve Enstitü Müdürlüğüne UBYS’den Resmi Yazı İle Bildirilmesi |
15-16.02.2024 |
Değerlendirmelerin Enstitü Yönetim Kurulu’nca Kararlaştırılması |
19.02.2024 |
İntibak Kararlarının Öğrenci Bilgi Sistemine (ÖBS) İşlenmesi |
19-23.02.2024 |